سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید 4 مدل پرفروش ترین چرخ خیاطی دستی کوچک خانگی برقی باتری خور

    نظر

چرخ خیاطی برقیشامل تمام ویژگی های اساسی است که شما برای ایجاد تقریباً هر پروژه ای به آن نیاز دارید. دوخت های اساسی و تزئینی شامل یک سوراخ دکمه اتوماتیک ، انتخاب کوک ساده و صفحه آهنی است که به تخیل شما اجازه می دهد واقعیت یابد. پیچیدن راحت و یک پیچ اتوماتیک بوبین باعث ایجاد نسیم می شود. چهار پایه پرس شامل (همه منظوره ، سوراخ دکمه ، دوخت دکمه و زیپ) به راحتی در کشوی ذخیره سازی لوازم جانبی قابل دسترسی است که می توان آن را جدا کرد و یک بازوی آزاد برای دوخت در مناطق سخت قابل دسترسی ایجاد کرد.

 

 

خرید 4 مدل پرفروش ترین چرخ خیاطی دستی کوچک خانگی برقی باتری خور



با چرخ خیاطی برقی Singer M1005 ، روی یک سرگرمی جدید کار کنید ، پروژه هایی را اجرا کنید و یا طرح های منحصر به فردی روی پارچه ایجاد کنید. این چرخ خیاطی دارای 4 بخیه در 11 گزینه ، یک کشش قابل تنظیم موضوع و یک اهرم معکوس است که به شما امکان می دهد طرح های شگفت انگیزی روی پارچه ها ایجاد کنید و همچنین لباس های خود را تعمیر کنید.


توضیحات محصول

4 بخیه در 11 گزینه


این دستگاه دارای چهار نوع کوک اصلی در تنظیمات مختلف است. در نتیجه ، شما 11 گزینه مختلف خیاطی کلیدی دریافت می کنید. بخیه ها را می توانید روی شماره گیر انتخاب کننده بخیه مشاهده کنید و با چرخاندن این شماره گیر ، کوک را انتخاب کنید. شما می توانید از شش بخیه مستقیم مختلف که دارای تنظیمات و موقعیتهای مختلف هستند ، سه نوع بخیه زیگزاگ با تنظیمات مختلف طول و عرض ، یک بخیه سجاف کور و یک زیگزاگ چند بخیه را انتخاب کنید. همچنین ، عرض دوخت مطلوب این دستگاه 4 میلی متر است. همچنین می توانید کشش نخ سوزن را مطابق با ترجیح خود برای تکنیک های مختلف خیاطی و یا نخ های مختلف با وزن و ضخامت مختلف تنظیم کنید.

Top Drop-in Bobbin و Free-arm Design


این دستگاه با یک بشقاب شفاف و روکش حباب ارائه می شود. بنابراین ، می توانید موضوع را بدون دردسر مشاهده کنید. بعلاوه ، بادبزن به راحتی باد می شود و همچنین به راحتی در دستگاه قرار می گیرد. همچنین ، این چرخ خیاطی دارای طراحی بازوی آزاد برای دوختن بدون زحمت لبه های شلوار و دکمه های آستین است.

ماشین قابل حمل


این یک چرخ خیاطی سبک وزن است که می توانید آن را به راحتی حمل یا ذخیره کنید.

اهرم معکوس


با فشار دادن و نگه داشتن اهرم معکوس می توانید بخیه های معکوس بدوزید. بنابراین ، می توانید ابتدا و انتهای یک درز را بدون دردسر ایمن کنید. این اهرم برای راحتی شما در جلو قرار دارد.

بالابر پا فشار دهنده فوق العاده


موقعیت فوق العاده بالای پایه فشار به شما امکان می دهد لایه های پارچه ای ضخیم تری را با استفاده از این دستگاه بدوزید.

نخ آسان با محافظ انگشت


 

نخ کردن قسمت بالای دستگاه و پیچیدن یک حباب به راحتی مشخص می شود زیرا مسیرهای رزوه آنها به وضوح روی این دستگاه مشخص شده است. همچنین ، با این دستگاه محافظ انگشت دریافت می کنید که انگشت شما را از ناحیه سوزن دور نگه می دارد تا از بروز حوادث جلوگیری کند.


خرید 3 مدل پرفروش ترین چرخ خیاطی دستی کوچک خانگی برقی باطری خور چرخ خیاطی الکتریکی چرخ خیاطی باکیفیت ، چند منظوره و خانگی است که می تواند به استعداد خیاطی شما کمک کند کارهای خارق العاده ای انجام دهد. با کمک این همراه کوچک می توانید خلاقیت خود را کاوش کرده و هر بار در دوخت خود نوآوری کنید. در نیازهای کوک دوز کوچک نیز بسیار مفید است. 12 الگوی کوک مختلف ، از دوخت همه کاره اطمینان حاصل کنید. (همراه با دوخت سوراخ دکمه ای و 12 الگو). . چندین ویژگی آن مطمئناً خیاطی شما را نسبت به چرخ خیاطی های معمولی راحت تر می کند. در سرگرمی دوختن خود ، سرعت و کارایی را کشف کنید. ویژگی ها * دارای 12 الگوی کوک شده داخلی

 

 بیشتر بخوانید : معرفی چرخ خیاطی دستی قدیمی خانگی مسافرتی ارزان قیمت 1402

 

 


 

 

خرید 5 مدل پرفروش ترین چرخ خیاطی دستی کوچک خانگی برقی باطری خور


 


عمومی

نام مدل

رنگ سفید

تعداد سبک های دکمه     2

سرعت دوخت  80 SPM

مواد  پلاستیک

شکل مستطیل

ویژگی های عملکرد الگوهای ترکیبی آره

تنظیم کشش موضوع آره

حداکثر طول کوک 2.1 میلی متر

 

 

خرید 5 مدل پرفروش ترین چرخ خیاطی دستی کوچک خانگی برقی باطری خور

 


درون جعبه1 بدنه چرخ خیاطی ، پای دکمه ای ، صفحه خنک کننده ، پای دوخت دکمه ای ، پای چکش گرد ، درزگیر ، نگهدارنده نمد ، کنترل کننده پا ، کتابچه راهنمای دستورالعمل ، کارت ضمانت ، 2 عدد بوبین ، 2 قرقره نخ ، 3 سوزن تک


عمومی

نام مدل استلا

رنگ بنفش

نوع     برقی

تعداد سبک های دکمه

صفحه نمایش LCD     نه

 

خرید 5 مدل پرفروش ترین چرخ خیاطی دستی کوچک خانگی برقی باطری خور

 

 

 

خیاطی با چرخ های خیاطی SINGER® 3223 SIMPLEâ که با درنظر گرفتن فاضلاب های مبتدی ایجاد شده ، سرگرم کننده و آسان است. این چرخ خیاطی تمام ویژگی های اساسی لازم را برای شروع عالی به شما می دهد. دارای نخ ساده ، انتخاب کوک ساده و لوازم جانبی رایگان ، تنظیم یک نسیم است! پروژه های خود را با استفاده از 23 بخیه داخلی از جمله سوراخ دکمه 4 مرحله ای خودکار و طول کوک و عرض زیگزاگ قابل تنظیم کنید. این چرخ خیاطی خواهد بود که سالها از آن لذت خواهید برد!

 

 

عمومینام تجاری      ساده 3223R


رنگ     BURGUNDY RED


 

تعداد سبک های دکمه     4


سرعت دوخت     750 دور در دقیقه


صفحه نمایش LCD    نه